8. 5. 2017.

Kako kombinovati rolku od tila

Til je materijal koji se provlači među glavnim trendovima već sezonama. Najčešće nosimo suknje od tila, posebnu draž imaju one sa tufnama. Pored tamnijih tufni, po pravilu iste boje kao boja tila, sada ih nosimo i u različitoj boji na suknjama, bluzama...

Ogrlica: Le Fatale


Pre nego što su stigle aplikacije i "osvojile sve ljubitelje mode", sašila sam rolku od tila. Nabrana je jer sam izabrala til koji nije previše rastegljiv što je čini atraktivnijom. Nema aplikacije i tako jednostavna, može da se kombinuje na više načina - bez bojazni kako uklopiti čuvene "crvene ruže".




Nakit se "pod obavezno" nosi ispod tila ukoliko želite bolji efekat. Izabrala sam Le Fatale ogrlicu i ovoga puta bez čokera. Ne volim da mi se vidi donji veš - kako najčešće i nose modni znalci, već nosim bodi, majicu...

Prvi dan, otvaranje 41. Belgrade Fashion Week-a, iskoristila sam za nošenje rolke od tila i suknje sa ringlicama. Suknju sam napravila od helanki a u narednom postu ću vam objasniti i kako. Za suknju od helanki je dovoljno par ringlica, kožna traka i malo lepka za tekstil kako ringlice ne bi spadale. Ogrnula sam se bomber jaknom, naravno maslinastom.

Fotograf: Jovana Šošević

Iz želje da se često menjam, skratila sam šiške kao manju promenu imidža.

Na mom YouTube kanalu možete pogledati i video sa otvaranja Belgrade Fashion Week-a.

Fotograf: Jovana Šošević

Fotograf: Jovana Šošević

***
Moj rad možete pratiti i ovde: 
A tekstove čitati na sledećim linkovima:
Style.rs
Danubeogradu.rs
Adriadaily.com





Нема коментара:

Translate